بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر مشترکین PS Plus مشخص شد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر مشترکین PS Plus مشخص شد

در ادامه روند عرضه بازی‌های رایگان مشترکین PS Plus ،برای ماه سپتامبر نیز عناوین خوبی در راه هست.


ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ هم کم کم از راه می‌رسند و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های رایانه‌ای باید خود را برای ورود به یک نسل جدید آماده کنند. در بین کمپانی‌های سونی و مایکروسافت همچنان از سرویس‌های آنلاین و خدماتی خود مثل Xbox Live و Playstation Plus پشتیبانی می‌کنند تا مشتریان خود را حفظ و محصولات را به فروش برسانند. حال طبق اخبار جدید از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس رونمایی شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، در ماه آینده شاهده یکی از عناوین کلاسیک کمپانی کپکام در میان بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس خواهیم بود. Street Fighter 5 که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود قرار است به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار گیرد. علاوه بر بازی اصلی، تمام مودهای اضافه شده در قالب یک بروزرسانی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد. بازی دیگر این ماه نیز یکی از معروف‌ترین عناوین بتل رویال سال‌های نه چندان دور، یعنی بازی PUBG است. بازی‌ای که کم و بیش سبک بتل رویال را برای اولین بار در این صنعت تعریف کرد و اگر تا الان موفق به تجربه این بازی نشدید، الان بهترین فرصت خواهد بود.

این عناوین برای کاربران پلی‌استیشن ۴ از یک سپتامبر ۲۰۲۰ تا پنج اکتبر ۲۰۲۰ در دسترس خواهند بود. اگر از اشتراک پلی‌استیشن پلاس بهره‌مندید، قبل از شروع ماه میلادی جدید می‌توانید دو بازی Fall Guys و Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered را هم اکنون یک بار برای همیشه دریافت کنید.

 

بازی‌های ماه‌های گذشته چه محصولاتی بودند؟

چیزی تا شروع ماه جدید میلادی باقی نمانده است و این یعنی، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی بزودی از بازی‌های جدیدی که قرار است برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس رایگان شوند، رونمایی خواهد کرد. به طور کلی این بازی‌ها در روز سه شنبه اول هر ماه در دسترس قرار می‌گیرند اما شرکت ژاپنی برای این ماه کاربران را غافلگیر کرده است. صفحه رسمی پلی‌استیشن در توییتر طی جدیدترین اخبار بازی، اعلام کرد که بازی Call of Duty: WWII از عناوین رایگان PS Plus در ماه ژوئن ۲۰۲۰ است و مشترکین این سرویس از امروز قادر خواهند بود تا بازی را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خود دریافت نمایند.

 

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس

نسخه WWII از سری Call of Duty یکبار دیگر بازیکنان را به جنگ جهانی دوم می‌برد و هرچند که نسبت به نسخه‌های دیگر در سری، مورد تحسین منتقدان قرار نگرفته است و امتیازات بالایی ندارد اما حالت‌های چندنفره و زامبی قطعا ارزش تجربه کردن را دارند. در این بین، سونی اعلام کرد که در هفته جاری از دیگر بازی رایگان سرویس نیز رونمایی خواهد کرد. شایعات اخیر بازی Marvel’s Spider-Man، ساخته انحصاری استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) برای پلی‌استیشن ۴ را بازی رایگان بعدی پلی‌استیشن پلاس معرفی می‌کنند.

در پایان گفتنی است که بازی‌های Farming Simulator 19 و Cities: Skylines، دو بازی رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه می ۲۰۲۰ میلادی هستند و اگر از مشترکین این سرویس هستید، همچنان فرصت دارید تا آن‌ها را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خود دریافت نمایید.